Кавер в стилі АСУ для тендеру: організація тренінгу

Тендер 41

Громадська організація «Асоціація саперів України» оголошує тендер на послуги з організації тренінгу.
Замовник: ГО «Асоціація саперів України»      
Проєкт: «Українські жінки на передовій розмінування та відновлення» (далі – Проєкт), що реалізується ГО «Асоціація саперів України» спільно з ООН Жінки в Україні за грантовою угодою від 29.09.2025 р. за фінансової підтримки Департаменту закордонних справ, торгівлі та розвитку Канади, код проєкту 02001268.

Предмет закупівлі: Комплексні послуги івент-агентства на організацію та супровід  12-денного навчання для групи з 16 осіб у межах освітнього компоненту Проєкту.
Місце проведення: м. Київ, база КПІ ім. Ігоря Сікорського. 
Дати проведення: 8-19 грудня 2025 року.

Очікувані послуги

  1. Організація оренди приміщення на базі КПІ ім. Ігоря Сікорського у м. Київ.

Дати проведення: 8–19 грудня 2025 року. Виконавець забезпечує організацію оренди приміщення, щоденний технічний супровід, а також координацію з адміністрацією КПІ.

  1. Організаційно-адміністративний супровід       
    Оплата послуг координатора, який забезпечує повний цикл підготовки та проведення заходу. Підготовка таймлайну, погодження графіка з КПІ, управління логістикою учасниць. Реєстрація, ведення реєстрів компенсацій проїзду, підготовка документації.
  2. Проживання
    Організація та оплата розміщення 16 учасниць на 12 діб у готелі або гуртожитку КПІ, або інші альтернативи. Варіанти одномісних і двомісних номерів. Обов’язкова наявність укриття, безперебійного електропостачання та опалення.
  3. Харчування

Організувати та компенсувати витрати пов’язані з харчуванням
Основний варіант: триразове харчування (сніданок, обід, вечеря) на базі їдалень або кафетеріїв КПІ. Постачальник організовує взаємодію з адміністрацією КПІ, погоджує меню, години прийому їжі та забезпечує консолідовані акти виконаних робіт.
Альтернатива: повний кейтеринг триразового харчування без кава-брейків із доставкою на локацію КПІ, використанням одноразового посуду та сервісного обслуговування.
Обов’язково: щонайменше один варіант меню має враховувати вегетаріанські або дієтичні опції. Протягом дня має бути забезпечений доступ до питної води.

  1. Організація логістичних послуг
    Купівля чи відшкодування квитків (за наявності підтвердних документів, перевірка, ведення реєстрів виплат, формування зведень і пакету первинних документів для Замовника).
    Організація перевезення на полігон (за потреби).
  1. Підтримка тренерів         
    Адміністративний супровід, погодження розкладу модулів, взаємодія з КПІ щодо навчальних приміщень.
  2. Технічне забезпечення     
    Контроль наявності та справності обладнання на базі КПІ (проектор, екран, фліпчарт, інтернет) із щоденною перевіркою працездатності.
  3. Звітність
    Підготовка актів виконаних робіт, фінансового звіту з розбивкою по статтях, фото-звіту, таблиць відвідуваності та пакету первинних документів (проживання, харчування, логістика)

Вимоги до учасників

  • Наявність координатора для проєкту.   
  • Безготівковий розрахунок (з ПДВ або без ПДВ).          
  • Дотримання законодавства України про захист персональних даних.          
  • Бажано досвід співпраці з міжнародними або гуманітарними організаціями.

У складі пропозиції подати

  • Установчі документи , короткий опис команди та досвіду.
  • Кошторис на послуги, що включає:
    – Опис варіантів розміщення
    – Два сценарії харчування: на базі КПІ (пріоритетно) та/або альтернатива – кейтеринг (з калькуляціями на 12 днів).
    – Компенсація витрат на логістику. 
  • Календарний план робіт.   

Критерії оцінки

  1. Зареєстрована фізична чи юридична особа з усім необхідним пакетом документів відкритим рахунком в банку   – 50%.
  2. Ціна та обсяг послуг – 30%.
  3. Досвід і спроможність виконавця – 20%.

Умови оплати

Оплата здійснюється безготівково. Передоплата до 30% для бронювання послуг і проживання, остаточний розрахунок – після підписання актів виконаних робіт.

Період подання пропозицій: з 13 по 29 листопада 2025 року (до 18:00 за київським часом).
Адреса для подання: procurement@uda.org.ua (тема листа: «Тендерна пропозиція – організація тренінгу»).    
Контактна особа: Олена Юрченко, тел. 066-484-31-45   
e-mail: olenayurchenko85@gmail.com (тема листа: «Уточнення по тендеру»)


Переглянути всі тендери Асоціації
Слідкуйте за найбільш актуальними подіями Асоціації на нашій сторінці Facebook

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Прокрутка до верху