тендер з закупівлі послуг на друк дитячих освітніх настільних ігор

Тендер 18

ГО “Асоціація саперів України” оголошує тендер з метою заключення рамкової угоди з закупівлі послуг на друк дитячих освітніх настільних ігор в рамках підготовчих дій до реалізації проєктів організації.

Кого шукаємо: провайдера поліграфічних послуг на друк наступної продукції:

  • Дитяча освітня настільна гра «Дії під час обстрілів»

Орієнтовна кількість товару – 10 000 одн. 
Характеристика: (Коробка пакувальна – картон 250 г/м2, друк 4+0, Ігрове поле – А3, картон 250г/м2, друк 4+1, матова ламінація 1+1, Інструкція – А4, крейдяний папір 130 г/м2, друк 1+1, 4 фішки різних кольорів, 1 ігровий кубик, термоусадка в плівку)

  • Дитяча освітня настільна гра «Мінна небезпека»

Орієнтовна кількість товару – 10 000 одн.  
Характеристика: (Коробка пакувальна – картон 250 г/м2, друк 4+0, Ігрове поле – А3, картон 250г/м2, друк 4+1, матова ламінація 1+1, Інструкція – А4, крейдяний папір 130 г/м2, друк 1+1, 4 фішки різних кольорів, 1 ігровий кубик, термоусадка в плівку)

Місце поставки товару: м. Київ, вул Саксаганського, 121, офіс 199.
Строк, на який укладається рамкова угода:  1 рік 6 місяців.
Термін постачання товарів : партіями згідно заявки на постачання Товару протягом дії Договору.

Валюта договору та розрахунків: ціна одиниці Товару та ціна Договору зазначається в доларах США (згідно ст 524 Цивільного кодексу України), розрахунки здійснюються в національній валюті – гривні, по курсу НБУ на день виставлення рахунку.

Критерії відбору:

  • Краща відповідність Ціна – Якість;
  • Час виконання замовлення з моменту подання заявки на купівлю;
  • Умови оплати;
  • Умови доставки.

Додаткові переваги:

  • Досвід виконання аналогічних замовлень;
  • Здійснення оплати після доставки товару.

Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.

Учасник подає у складі своєї пропозицію в електронному вигляді, із зазначенням  інформації про ціну, включно з витратами на транспортування та вантажно-розвантажувальні роботи, інші критерії оцінки та додає наступні документи:

  • копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
  • копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку.

Тендерну пропозицію надавати на електронну адресу: procurement@uda.org.ua з темою листа “Тендерна пропозиція на друк освітніх настільних ігор” до 18 липня 2024 року.
Контакти для уточнення умов тендеру: olenayurchenko85@gmail.com Тема листа: «Уточнення по тендеру».
Тривалість тендеру: 4 по 18 липня 2024 року включно.


Слідкуйте за найбільш актуальними подіями Асоціації на нашій офіційній сторінці Facebook
Свіжі новини Асоціації читайте у розділі Останні події

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *