Кавер в стилі АСУ для тендеру: організація тренінгу

Тендер 32

ГО “Асоціація саперів України” оголошує тендер на послуги з організації двох тренінгів EAORE Advance.

Кого шукаємо: івент-агенцію для організації двох тренінгів з питань мінної небезпеки в рамках реалізації проєкту:  «Підтримка відновлення на окупованих територіях східної частини України за допомогою Багатоцільової грошової допомоги (МРСА), підтримки з боку команди спеціалістів з укриттів та нехарчових товарів (Shelter/NFl) та допомоги в захисті».

Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі на організацію двох тренінгів: 800 000,00 грн. (вісімсот тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ.

Що необхідно

1.       Організація двох тренінгів з питань мінної небезпеки:

  • Захід буде проходити у м.Київ 
  • Дати проведення:
    05-06.06.2025 року – 25 учасників;
    12-13.06.2025 року – 25 учасників.
  • Покриття витрат на проїзд (квитки на потяг) в обидві сторони
  • Організація проживання учасників в готелі з конференц залом (Прохання розрахувати вартість як одномісних так і двомісних номерів). Наявність шелтеру обов’язкова. Перевагою буде зручність розташування готелю, зокрема — у межах пішої доступності від залізничного вокзалу або з можливістю зручного доїзду громадським транспортом.
  • Організація харчування (сніданки, кава брейки, обіди, вечері)
  • Оренда конференц зали з необхідною технікою для проведення тренінгів (екран, фліпчарт, маркери)
  • Канцелярія не потрібна (надаємо учасникам наші матеріали з логотипами)
  • Організація заходу, в тому числі супровід в наданні інформації учасникам тренінгів
  • Покриття витрат по сервісному збору

2.       Оплата Інструктору-тренеру за проведення тренінгів

Контакти сертифікованого тренера АСУ надаємо. Гонорар тренера-інструктора, з яким потрібно буде заключити договір на проведення  тренінгів, розраховується наступним чином: вартість послуг тренера становить 15600,00 грн за один день роботи (4 дні х 15600,00 грн = 62400,00 грн). 

3.       Комісія агентства

Просимо надати пропозицію, яка включатиме:

  • інформацію щодо конференц-зали: розмір, кількість місць для сидіння та їх розташування, наявність апаратури та аксесуарів для проведення заходу;
  • меню харчування та кава-брейків (просимо запропонувати 1 варіант меню або кілька варіантів однакової загальної вартості харчування та включити цю вартість у вашу пропозицію);
  • інформацію щодо готелів, які ви пропонуєте;
  • цінову пропозицію, яка включає всі перелічені послуги, а також всі податки та збори (не включаючи туристичний);
  • умови оплати (відсоток попередньої оплати та післяплати).

Оплата буде здійснюватися за безготівковим розрахунком, частковою попередньою оплатою на юридичну особу або фізичну-особу підприємця.

Критерії відбору

  • Якість послуг конференц-сервісу;
  • Якість послуг щодо розміщення в готелі та харчування;
  • Наявність укриття;
  • Найнижча ціна.

Тендерну пропозицію надати на електронну адресу: procurement@uda.org.ua з темою листа “Тендерна пропозиція – тренінги” до 22 травня 2025 року
Тривалість тендеру: з 13 по 22 травня 2025 року.
Контакти для уточнення умов тендеру:  Олена Юрченко,  olenayurchenko85@gmail.com Тема листа: «Уточнення по тендеру».


Переглянути всі тендери Асоціації
Слідкуйте за найбільш актуальними подіями Асоціації на нашій сторінці Facebook

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Прокрутка до верху