ГО “Асоціація саперів України” оголошує тендер на закупівлю спецодягу в рамках реалізації проєкту «Комплексна допомога в гуманітарному розмінуванні для громад, що постраждали від конфлікту в Україні».
Кого шукаємо: постачальника спецодягу.
Інформація про предмет закупівлі
Перелік спецодягу, колір – чорний:
Чоловічий комплект спецодягу ( весна\літо) чорного кольору – 17 комплектів:
- Поло чоловіче 17 шт ( короткий рукав);
- Штани чоловічі 17 шт;
- Ремінь 17 шт;
- Куртка легка ( весна\літо) 17 шт;
- Кросівки літні 17 шт;
- Бейсболка чорна 17 шт.
Жіночий комплект спецодягу (весна\літо) колір чорний – 17 комплектів:
- Поло жіноче 17 шт ( короткий рукав);
- Штани жіночі 17 шт;
- Ремінь 17 шт;
- Куртка легка жіноча ( весна\літо) 17 шт;
- Кросівки літні 17 шт;
- Бейсболка чорна 17 шт.
Місце поставки товару: м. Київ, вул Симона Петлюри, 10
Критерії відбору:
- Наявність необхідного асортименту та розмірів спецодягу;
- Якість спецодягу (висока міцність, функціональність, зносостійкість, водонепроникність, терморегуляційні властивості, кріплення для шеврону та ін);
- Умови повернення/заміни спецодягу в разі, якщо товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням;
- Термін виконання замовлення;
- Умови доставки;
- Краща відповідність Ціна – Якість.
Додаткові переваги:
- Можливість примірки одягу для визначення точних розмірів;
- Доставка за рахунок продавця.
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
Учасник подає у складі своєї пропозицію в електронному вигляді, із зазначенням інформації про ціну, інші критерії оцінки та додає наступні документи:
- копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
Тендерну пропозицію надавати на електронну адресу: procurement@uda.org.ua з темою листа “Тендерна пропозиція на закупівлю спецодягу ” до 26 березня 2025 року.
Контакти для уточнення умов тендеру: olenayurchenko85@gmail.com. Тема листа: «Уточнення по тендеру».
Тривалість тендеру: з 26 березня по 4 квітня 2025 року включно.
Переглянути всі тендери Асоціації
Слідкуйте за найбільш актуальними подіями Асоціації на нашій сторінці Facebook