кавер тендеру на закупівлю спецодягу

Тендер 28

ГО “Асоціація саперів України” оголошує тендер на закупівлю спецодягу в рамках реалізації проєкту «Комплексна допомога в гуманітарному розмінуванні для громад, що постраждали від конфлікту в Україні».

Кого шукаємо: постачальника спецодягу.

Інформація про предмет закупівлі

Перелік спецодягу, колір – чорний:

Чоловічий комплект спецодягу ( весна\літо) чорного кольору –  17 комплектів:

  1. Поло чоловіче 17 шт  ( короткий рукав);
  2. Штани чоловічі 17 шт;
  3. Ремінь 17 шт;
  4. Куртка легка ( весна\літо) 17 шт;
  5. Кросівки літні 17 шт;
  6. Бейсболка чорна 17 шт.

Жіночий комплект спецодягу (весна\літо) колір чорний – 17 комплектів:

  1. Поло жіноче 17 шт  ( короткий рукав);
  2. Штани жіночі 17 шт;
  3. Ремінь 17 шт;
  4. Куртка легка жіноча ( весна\літо) 17 шт;
  5. Кросівки літні 17 шт;
  6. Бейсболка чорна 17 шт.

Місце поставки товару: м. Київ, вул Симона Петлюри, 10

Критерії відбору:

  • Наявність необхідного асортименту та розмірів спецодягу;
  • Якість спецодягу (висока міцність, функціональність, зносостійкість, водонепроникність, терморегуляційні властивості, кріплення для шеврону та ін);
  • Умови повернення/заміни спецодягу в разі, якщо товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням;
  • Термін виконання замовлення;
  • Умови доставки;
  • Краща відповідність Ціна – Якість.

Додаткові переваги:

  • Можливість примірки одягу для визначення точних розмірів;
  • Доставка за рахунок продавця.

Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження

Учасник подає у складі своєї пропозицію в електронному вигляді, із зазначенням  інформації про ціну, інші критерії оцінки та додає наступні документи:

  • копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції;
  • копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);

Тендерну пропозицію надавати на електронну адресу: procurement@uda.org.ua з темою листа “Тендерна пропозиція на закупівлю спецодягу ” до 26 березня 2025 року.
Контакти для уточнення умов тендеру: olenayurchenko85@gmail.com. Тема листа: «Уточнення по тендеру».
Тривалість тендеру: з 26 березня по 4 квітня 2025 року включно.


Переглянути всі тендери Асоціації
Слідкуйте за найбільш актуальними подіями Асоціації на нашій сторінці Facebook

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Прокрутка до верху